Baru
Tunggu kejap ya... nak cari entri terbaru

PELIK

Gambar Telur Raih 25 Juta Likes Dalam Instagram


Gambar Telur Raih 25 Juta Likes Dalam Instagram | Kedengaran seperti aneh bunyinya, namun bila bercakap tentang dunia internet macam-macam perkara boleh berlaku, hingga yang tak masuk akal pun boleh jadi betul. 

Terbaru tular kisah gambar sebiji telur yang dikatakan telah memecah rekod dunia sebagai foto Instagram yang paling banyak meraih jumlah likes dari 25 juta akaun setakat hari ini. Malah, post gambar telur tersebut berjaya menewaskan rekod yang dimiliki oleh Kylie Jenner bagi post gambar pengumuman kelahiran anaknya.

Apa istimewanya telur ni? Adakah ia diperbuat daripada emas bertatahkan berlian? Adakah ia dipegang oleh duta selebriti yang seksi dan jelita? Adakah telur itu menetaskan Dabbah makhluk hari Kiamat?

Tidak, ia cuma sebiji telur biasa yang sopan dan berkulit sawo matang. Lihatlah gambarnya di bawah:

Sementara itu, Kylie telah memberi respons terhadap kejayaan telur tersebut dengan memuatnaik sebuah video dalam Instagram. Dalam video tersebut, Kylie kelihatan sedang memecah sebiji telur di atas permukaan kaki lima. Kapsyen di bawah video tertera: "Rasakan kau, telur!"

Tentang YunFila

Seekor kentang gemuk bertopi. Meminati kucing, teknologi, steampunk, membeli-belah secara online, melayari YouTube serta mengumpul topi. Juga memiliki obsesi terhadap kentang pink pada tahap yang membimbangkan.

5 Komen:

  1. hehe..benda bodoh yg mcm Kylie Jenner buat ni pun jadi perhatian kan

    BalasPadam
  2. hahahahahahahaha apa benda la ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

    BalasPadam
  3. sebenarnya video yg kylie post tu video lama.. :)

    https://aerillhassan.blogspot.com/

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.