Baru
Tunggu kejap ya... nak cari entri terbaru

20 Haiwan Paling Comel Di Dunia


20 Haiwan Paling Comel Di Dunia | Siapa tak suka tengok haiwan comel? Orang yang paling garang pun boleh rasa tenang melihat anak kucing yang comel berjalan terkedek-kedek. Berikut ialah foto-foto 20 haiwan paling comel dalam dunia yang pasti buat anda rasa macam nak gigit-gigit tengok mereka...

20. Katak Pokok

19. Penguin

18. Cicak Tokek

17. Jerboa

16. Panda

15. Anak Singa Laut

14. Ikan Emas Bubble Eye

13. Pika

12. Kura-Kura Harimau Bintang

11. Galago

10. Musang Fennec

9. Hedgehog

8. Anak Itik

7. Axolotl

6. Sugar Glider

5. Arnab

4. Kucing Munchkin

3. Anak Anjing Pomeranian

2. Kumbang Ladybird

1. Burung Korean Crow-Tit

Tentang Ayuni Rafilah

Seekor kentang gemuk bertopi. Meminati kucing, teknologi, steampunk, membeli-belah secara online, melayari YouTube serta mengumpul topi. Juga memiliki obsesi terhadap kentang pink pada tahap yang membimbangkan.

3 Komen:

  1. alamak katak masuk dalam list hahaha.. i lari dulu =D

    BalasPadam
  2. semua comel tapi katak tu macam tak comel sebab tengok je dah geli camne..huhu

    BalasPadam
  3. Pe hal katak tu masuk dlm list?

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.