Baru
Tunggu kejap ya... nak cari entri terbaru

PELIK

Pertunjukan Fesyen Pelik

Pertunjukan Fesyen Pelik | Fesyen ialah seni yang tidak perlu difahami, sebaliknya ia perlu dihayati. Oleh itu, sila hayati fesyen pakaian wanita yang bukan-bukan ini.

Sarapan pagi yang menggiurkan.

Teddy Bear pendamping utama wanita comel.

"I've got my eye on you."

Siapa tak suka keadaan cuaca yang girang?

Sukar bagi jejaka mengurat Medusa kerana ular-ularnya.

Tiub ubat gigi yang seksi.

Wanita Belon. Tiada kaitan dengan IT.

Nostalgia anak patung mainan kertas.

Tentang YunFila

Seekor kentang gemuk bertopi. Meminati kucing, teknologi, steampunk, membeli-belah secara online, melayari YouTube serta mengumpul topi. Juga memiliki obsesi terhadap kentang pink pada tahap yang membimbangkan.

18 Komen:

ayunie ramli berkata...

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ tak nak komen panjang.

Adam Rimiey berkata...

Memang pelik sngat2...

Sheila Adziz berkata...

Haish seram sejuk tgk... No 3 iluminiti...

Mas_FVOME berkata...

Sy suka sarapan pagi dgn cuaca yg girang tu..haha..cute sgt

Shikin Razali berkata...

Gambar no.5 tue la paling pelik...

Cik Ash berkata...

Aduhhh pelik fesyen..

Rabiahtul Adawiyah berkata...

Ya allah

Kakcik Nur berkata...

Aduhai... (^_o)

Shahida Dzulkafli berkata...

Hahahah.. Sabr jelah nengok fesyennya..

anzrarizal berkata...

dari mata kita memang pelik , tapi mungkin dari mata orang2 yang tahu pasal fesyen tak pelik kot hahahaha

shalimar yusof berkata...

geli laa yg ulat2 itam tuu

AimNub Haris berkata...

Yang ular tu paling geli.. tegak bulu roma..! hehehehhee.. :p

...

Nona Qiyah berkata...

Wahahhaa, uniknyaaaa..kuang2, idea cmni pon bolehh, ..meja, pensel, takde ke..hehe

sis gee berkata...

pelik sungguh ni!

Najah Mustapa berkata...

Hahahaha.. lawak tengok fesyen macam ni. Dulu selalu terfikir, dia buat baju camni ada orang nak beli ke? rupanya fesyen peli-pelik ni bukan untuk dijual, memang hanya saja direka khas untuk runaway je. (ada terbaca suatu ketika dulu)

Kak Yong berkata...

Hahahaaa mmg sangat pelik

Singgah sini dari
#BloggerPantaiTimur
akukaudansesuatu.blogspot.com

SITI AWADAH berkata...

Adoi.. ni spesis apa ni?

I N A A I N A A berkata...

Hahahaha okay lawak.. Tapi kreatif pun hado

Dikuasakan oleh Blogger.