Header Ads

Bahaya Minum Jus HARUM MALAM!



Aduh… lepas seminggu cuba jus Harum Malam, baru Ayuni tahu rupanya bahaya betul minum jus Harum Malam ni!

Sekejap saja kesan jus Harum Malam ini dah nampak pada tubuh fizikal Ayuni - dan ia memang menakutkan! Kenapa Ayuni kata ia menakutkan? Siapa yang tidak risau apabila dalam masa beberapa hari saja bukan saja bau badan dah hilang dan jadi harum sepanjang masa, malah lemak pada bahagian perut, pinggul dan peha pun turut hilang sekali!

Macam inilah rupa botol jus Harum Malam yang terbaru. 
Nampak menggoda gambar label baru dia…

Mula-mula Ayuni takut juga hendak cuba sebab tak pernah mengambil makanan supplemen atau jamu yang berfungsi menjaga kesihatan dalaman wanita, jadi ini pertama kali Ayuni cuba makanan sebegitu. Selama ini Ayuni sangka jamu dan makanan supplemen kesihatan dalaman wanita untuk yang dah berkahwin saja, rupa-rupanya anak dara pun boleh ambil juga. Cuma lelaki saja tak boleh ambil, takut nanti jadi 'lembut' semacam...

Jus Harum Malam merupakan supplemen dalaman yang berfungsi mewangikan tubuh sepanjang masa di samping berkesan semulajadi sebagai perapat. Antara lain kelebihan khasiat jus Harum Malam termasuk:

Mengurangkan masalah bau tubuh badan
Mengatasi masalah keputihan
Menghilangkan kegatalan dan masalah bau di Miss V
Mengetatkan, menegangkan dan merapatkan otot rahim
Membuang toksin dalam badan
Anti-penuaan dan mencantikkan bentuk badan
Mengempiskan perut buncit
Mengawal berat badan
Melicinkan kulit dan menyihatkan rambut
Meningkatkan kesuburan dan mendapatkan zuriat

Ayuni amalkan pengambilan satu sudu jus Harum Malam di waktu pagi sebelum makan dan satu sudu di waktu malam sebelum tidur. Rasa jus dia sedap dan masam manis. Jus ini mengandungi ramuan herba tradisional seperti kelopak bunga ros, sireh, buah tin, buah strawberi, kismis, madu, goji, limau purut, kayu serapat, buah delima, dan manjakani. Kesannya lebih mujarab jika pakai sudu plastik.

Bahan ramuan jus Harum Malam

Memang betul lepas minum bau badan jadi harum dan tiada lagi bau kurang enak datang dari badan. Tetapi yang peliknya, dalam masa beberapa hari bentuk badan Ayuni berubah jadi langsing pula. Bentuk muka pun dah nampak lebih kurus dan dagu menjadi semakin runcing. Kulit jadi lebih merah berseri-seri. Bentuk badan pun sudah semakin seksi. Tengok gambar di bawah… nampak ketara perbezaan dia, kan? 

Perkembangan, err... pengecutan bentuk badan Ayuni sebelum dan selepas minum jus Harum Malam (dari kiri atas ke kanan bawah)

Dulu badan Ayuni agak gempal sampai ada seorang blogger lelaki siap kutuk kata Ayuni perempuan gemuk bila dia intai gambar dalam Instagram Ayuni. Kisah benar yang sadis pada bulan Februari tahun 2015 dulu… sedih tau. Dahlah Ayuni siap kena bahan dan kena caci dalam blog kawan dia yang merupakan blogger otai. Tuhan saja tahu betapa sedihnya hati Ayuni masa tu...

Alhamdulillah, dengan izin Allah dan amalan pemakanan jus Harum Malam, kini keyakinan diri Ayuni dah kembali semula. Tetapi apa yang paling menakutkan sekarang makin ramai pula jejaka menyapa Ayuni sejak Ayuni mula ambil jus Harum Malam. Ada yang sampai empat orang hendak berkenalan dengan Ayuni secara serentak. Bahaya ni…


Ini baru anak dara yang ambil jus Harum Malam, belum lagi yang dah berkahwin. Mesti lagi mantap dan hebat kesannya terutama sekali bila suami sama-sama menikmati kelebihan Harum Malam, kan?

Nak cuba sendiri jus Harum Malam dan lihat kesan perubahan ketara seperti Ayuni? Whatsapp 011-26166130 atau hubungi Millenial Gen Sdn Bhd di alamat berikut:

JUS HARUM MALAM
RM 33 (SM) / RM 39 (SS)

Millenial Gen Sdn Bhd (1166981-P)
No. 11-G, Jalan Keluli AL 7/AL,
Pusat Perniagaan Bukit Raja, Seksyen 7,
40000 Shah Alam, Selangor

Facebook: 

2 ulasan: