SANTAI

Cuti Sekolah: Ke Mana Anda Pergi Untuk Bercuti?



Hasil projek fotografi peribadi Ayuni di luar semasa musim cuti sekolah. Ayuni terjumpa Encik Ketam sedang meluangkan percutiannya di tepi pantai Port Dickson. Nampak seronok, kan?

Ke mana anda semua pergi untuk bercuti di musim percutian ini?

Tentang YunFila

Seekor kentang gemuk bertopi. Meminati kucing, teknologi, steampunk, membeli-belah secara online, melayari YouTube serta mengumpul topi. Juga memiliki obsesi terhadap kentang pink pada tahap yang membimbangkan.

6 Komen:

Azrin Rahim berkata...

dekat rumah sahaja...

weschairs berkata...

Ingat nk pergi Tioman lah.. Boleh tgk omputih

Mama Myja berkata...

Buat masa sekarang duduk rumah jer. musim hujan, takut lak rasanya nak ke pantai. huhu

Mayang ABDUL RAZAK berkata...

tak gi memana.. dok umah jaga anak bersunat....

asma langit berkata...

Duk kat umah je...
Next week dah pindah Perai.. Kira bercuti ke Perai la ni.. Hehe.. :P

Ayuni Rafilah berkata...

Ramainya yang bercuti di rumah hujung tahun ini. Selamat bercuti bersama keluarga yang tersayang :)

KOMEN TERBARU

Dikuasakan oleh Blogger.