Arkib Blog

Permainan Berikut Boleh Membuat Anak Anda Trauma Seumur Hidup...

Siapakah yang akan terfikir untuk menghasilkan permainan yang menakutkan sebegini untuk anak-anak? Adakah kemungkinan bahawa mereka tidak pernah melalui zaman kanak-kanak... atau mereka berhasrat untuk merosakkan zaman kanak-kanak orang lain melalui patung dan alat permainan di bawah?

Kewujudan gigi manusia pada patung ini amat merunsingkan jiwa.

Mana bajunya?

Kasihan anjing laut itu. Tinggal 2 ekor haiwan lain menanti untuk menjadi mangsa seterusnya.

Ayuni tidak akan menyimpan patung sebegini dalam bilik terutama sekali pada waktu malam.

Bukankah ini terlalu awal untuk bayi?

Ekspresi hiba patung ini boleh membuat orang mengalami kemurungan.

Monyet ini tidak nampak gembira seperti mana yang dinyatakan.

Adakah ini untuk menggalakkan budaya LGBT di kalangan kanak-kanak?

Patung beruang ini kelihatan seperti dia mahu makan budak.

Macam ada yang tak kena dengan rekaan bentuk permainan ini...

Mungkin ini perlu bagi mengelakkan ibu bapa mengarut apabila bercerita kepada anak tentang bagaimana dia berada di dunia ini. 

Kenderaan yang mengerikan.

7 comments:

  1. Replies
    1. Tak tahu apa yang syarikat pengeluar alat permainan di atas fikirkan...

      Delete
  2. bukan bebudak je scary...
    Sha pun scary nengok... hahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan? Rasanya ibubapa budak pun akan takut tengok permainan ini.

      Delete
  3. Hahahaha. mengarut semua mainan yang diorang cipta. yang parent yang beli pon lagi mengarut. kalau dapat ni, mau kena sampuk. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mungkin pencipta mainan serta para ibu bapa teringin hendak bermain permainan tersebut tetapi tiada peluang semasa kecil :P

      Delete