PELIK

Permainan Berikut Boleh Membuat Anak Anda Trauma Seumur Hidup...

Siapakah yang akan terfikir untuk menghasilkan permainan yang menakutkan sebegini untuk anak-anak? Adakah kemungkinan bahawa mereka tidak pernah melalui zaman kanak-kanak... atau mereka berhasrat untuk merosakkan zaman kanak-kanak orang lain melalui patung dan alat permainan di bawah?

Kewujudan gigi manusia pada patung ini amat merunsingkan jiwa.

Mana bajunya?

Kasihan anjing laut itu. Tinggal 2 ekor haiwan lain menanti untuk menjadi mangsa seterusnya.

Ayuni tidak akan menyimpan patung sebegini dalam bilik terutama sekali pada waktu malam.

Bukankah ini terlalu awal untuk bayi?

Ekspresi hiba patung ini boleh membuat orang mengalami kemurungan.

Monyet ini tidak nampak gembira seperti mana yang dinyatakan.

Adakah ini untuk menggalakkan budaya LGBT di kalangan kanak-kanak?

Patung beruang ini kelihatan seperti dia mahu makan budak.

Macam ada yang tak kena dengan rekaan bentuk permainan ini...

Mungkin ini perlu bagi mengelakkan ibu bapa mengarut apabila bercerita kepada anak tentang bagaimana dia berada di dunia ini. 

Kenderaan yang mengerikan.

Tentang YunFila

Seekor kentang gemuk bertopi. Meminati kucing, teknologi, steampunk, membeli-belah secara online, melayari YouTube serta mengumpul topi. Juga memiliki obsesi terhadap kentang pink pada tahap yang membimbangkan.

7 Komen:

adk dayah berkata...

seram kot T_T

Ayuni Rafilah berkata...

Tak tahu apa yang syarikat pengeluar alat permainan di atas fikirkan...

TunSha Ayunie berkata...

bukan bebudak je scary...
Sha pun scary nengok... hahahah

Ayuni Rafilah berkata...

Kan? Rasanya ibubapa budak pun akan takut tengok permainan ini.

nor hidayah mohd nor berkata...

Hahahaha. mengarut semua mainan yang diorang cipta. yang parent yang beli pon lagi mengarut. kalau dapat ni, mau kena sampuk. hehehe

Ayuni Rafilah berkata...

Mungkin pencipta mainan serta para ibu bapa teringin hendak bermain permainan tersebut tetapi tiada peluang semasa kecil :P

Erni Hasmiza berkata...

Scary jer kita tengok haiss

Dikuasakan oleh Blogger.